توصیه های قبل از کاشت مو

توصیه های قبل از عمل کاشت مو به روش FIT:

دو هفته قبل از عمل:

-هنگام دریافت این بسته، لطفا با دفتر تماس بگیرید و نوبت ملاقات بگیرید و مطمئن شوید که نتایج تست های آزمایشگاهی تان را دریافت کرده اید

-اگر هر نوع داروی رقیق کننده خون مصرف می کنید، لطفا پزشکتان را فورا در جریان بگذارید زیرا ممکن است مشکلاتی در عمل ایجاد کند. این داروها شامل کومادین، پلاویکس و هپارین است

- اگر از داروهای بتا بلوکر مانند ایندرال (پروپرانولول) با دکتر برناستین تماس بگیرید زیرا این دارو ممکن است در ادامه جراحی نیاز به تغییر به داروی دیگری باشد.

درازی مو

n    ناحیه اهدا کننده

با جلسات FUE بیشتر(به طور کلی 1500 پیوند و یا بیشتر)، کل پشت و طرفهای پوست سر باید صبح قبل از عمل تراشیده شود طوری که طول مو 1 میلی متر بیشتر نباشد. برای کسانی که جلسات کمتری خواهند داشت، دکتر قسمت باریکی از سر را که قرار است با مو پوشانده شود(Long-hair Robotic-FUE)می تراشد. اگر پزشک مشخص کرده است که فقط منطقه محدودی را تراش خواهد کرد، لطفا موهایتان را تا حد ممکن در کناره ها و پشت بلند نگه دارید تا بعد از عمل قسمتهایی را که در آن مو کاشته خواهد شد را بپوشاند.

اگر هر سوالی در مورد طول دارید، بهتر است به موهایتان دست نزنید زیرا پزشک ، صبح عمل جراحی موهایتان را با اندازه ممکن اصلاح خواهد کرد.

منطقه دریافت کننده: حداقل دو هفته قبل از جراحی، بهتر است موهایتان را به همان اندازه ای که معمولا نگه میدارید بگذارید بماند. موهای خود را در ناحیه پیوند اصلاح نکنید و یا کوتاه نکنید. پزشک از موها در ناحیه گیرنده برای کمک به پیوند مو استفاده خواهد کرد.

منبع: خانه سفید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.