شامپوی مناسب کاشت مو

اینکه از چه شامپویی بعد از کاشت مو استفاده کنیم و یا شامپوی مناسب کاشت مو یا شامپوی مخصوص کاشت مو، در بازار وجود دارد یا نه، مسائلی هستند که بسیاری از داوطلبان کاشت مو درباره آن سئوال دارند. نحوه شستن مو بعد از کاشت مو، یکی از موارد مهمی است که هم پزشکانی که این عمل را انجام می دهند، در مورد آن حساس هستند و سفارش می کنند و هم خود افرادی که عمل کاشت مو انجام داده اند.

حتما به تبلیغاتی در این زمینه در اینترنت و یا مطبوعات برخورده اید که در آنها از شامپوهای تقویت کننده برای کسانی که بعد از عمل کاشت مو به دنبال تهیه آن هستند، نام برده و این دسته از شامپوها را تبلیغ می کنند. در ابتدا باید تاکید کنیم که کلیه دستورهای شستشو بعد از کاشت مو را باید از پزشک دریافت کنید چون کسی که این عمل را بر روی سر یا ابروهای شما انجام داده است بهتر می داند که چه شامپویی برای شما مناسب تر است و همچنین شستشو بعد از کاشت مو باید چگونه انجام شود.

در واقع یکی از مراحل کاشت مو، همین نکته مهم است یعنی مراقبت پس از کاشت مو هنگام استحمام. البته این مسئله موارد مهمی نیز در کنار نوع شامپوی مصرفی برای کاشت مو، شامل می شود از جمله نحوه شستن سر، استفاده یا عدم استفاده از صابون، نحوه ماساژ دادن در حمام و سرانجام چگونگی خشک کردن موها همه در کنار هم اهمیت دارند و پزشک کاشت مو در این میان به دلیل اهمیت این امر باید تمام نکات لازم و مهم در این زمینه را به فرد گوشزد و به دقت توضیح دهد. 

منبع: خانه سفید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.